.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
" پروژه بلاتكليف در گيلان نداريم "

رئيس مجمع نمايندگان گيلان گفت: در سال گذشته از تمام پروژه‌هاي نيمه تمام رفع تكليف شده و امسال هيچ گونه پروژه بلاتكليفي نداريم.

بهمن محمدياري در نخستين جلسه شوراي اداري فرمانداري رضوانشهر در سال 89 با اشاره به اهميت تلاش و همت مضاعف در راستاي رشد و آباداني كشور اظهار داشت:‌ هيچ عنصر ديگري جز كار و تلاش به پيشرفت،‌ حل مشكلات، رفع تنگناها، فقر و بيكاري در اين كشور كمك نمي‌كند.

وي ادامه داد: مسئوليت و جايگاه ما در صورتي معنا پيدا مي‌كند كه بتوانيم رضايت مردم را جلب كنيم چرا كه رضايت خداوند نيز در خدمت به مردم است بنابراين بايد همگي با تلاش مضاعف در اين راه گام برداريم.

محمدياري يكي از راه‌هاي ملحق شدن به فرامين مقام معظم رهبري را داشتن برنامه دقيق دانست و گفت: با حركت كردن در مسير برنامه دقيق مي‌توان طبق زمانبندي‌هاي انجام گرفته كارها را به موقع انجام داد.

وي با اشاره به فرمايش‌هاي رهبر فرزانه انقلاب خاطر نشان كرد: محور فعاليت و همت مضاعف در توسعه علمي است و با بهره‌برداري از دانش و تكنولوژي روز فعاليت‌ها مي‌توان ارزش افزوده بيشتري را داشت.

رئيس مجمع نمايندگان گيلان اجراي برخي از قوانيني كه در معيشت مردم تاثير مي‌گذارد را در كنار بهره‌گيري از دانش و تكنولوژي روز موجبات ترقي و توسعه دانست و گفت: قطعا 30 سال فعاليت و ايجاد زير ساخت‌هاي مختلف در بخش‌هاي اجرايي، زمينه‌اي را ايجاد كرده كه امروز بهره‌گيري از اين ظرفيت‌ها نياز به فعاليت مضاعف دارد.

وي با اشاره به قرار دادن برنامه‌ريزي در دستور كار تمام مسئولان افزود: امسال بايد طوري برنامه‌ريزي كنيم تا از فرصت‌ها به بهترين نحو مورد استفاده قرار گيرد.

محمدياري با اشاره به مسائل منطقه تصريح كرد: وسعت منطقه ايجاب مي‌كند كه تلاش‌ شود و در انجام فعاليت‌ها سرعت عمل صورت گيرد.

وي اضافه كرد: امسال بايد هر اداره‌اي يك تابلوي كار تهيه كند و در آن پروژه‌هاي ملي و استاني مشخص شود تا فردي كه وارد اداره مي‌شود با ديدن اين تابلو از روند فعاليت آگاه شود.

نماينده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس خاطرنشان كرد: در سال گذشته از تمام پروژه‌هاي نيمه تمام رفع تكليف شد و امسال هيچ گونه پروژه بلاتكليف نداريم.

وي با اشاره به اجراي پروژه‌هاي ملي گفت: بايد تلاش‌ها براي افزايش سرعت و پيشرفت پروژه‌ها مضاعف شود.

محمدياري پروژه آبرساني شهرهاي غرب دور را يك پروژه كلان ملي بيان كرد و اظهار داشت: اين پروژه از ماسال تا چوبر ادامه دارد و بايد با پيگيري‌هاي متعدد به مرحله بهره‌برداري برسد تا در تابستان با تماس‌هاي مكرر مردم براي قطع آب نباشيم.

وي درباره نيروگاه سيكل تركيبي بخش پره‌سر افزود: اين پروژه بايد طبق جدول زمانبندي تا پايان سال جاري در سه فاز به بهره‌برداري برسد كه نيازمند حمايت مسئولان است.

محمدياري با اشاره به پروژه احداث بيمارستان در پره‌سر خاطرنشان كرد: پيگيري‌هاي لازم براي احداث اين بيمارستان انجام گرفته است و به اميد خداوند زمان آغاز ساخت را با توجه به مصوبه مجلس ابلاغ مي‌كنيم.

وي پل كنارگذر بيگ‌زادمحله را يكي از پروژه‌هاي مهم شهرستان خواند و افزود: اين پل از اهميت خاصي براي شهرستان برخوردار است كه با ياري خداوند به زودي با تزريق اعتبار به بهره‌برداري مي‌رسد.

فرماندار رضوانشهر نيز در اين جلسه نامگذاري امسال به سال همت و كار مضاعف را نشان از آينده‌‌نگري رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: همه مديران بايد با تلاش، همت و كار مضاعف در كنار مردم اين شعار را تحقق ببخشند.

احمد بامداد با اشاره به اينكه تلاش مضاعف در اجرا و كار سبب رسيدن به فتح قله‌هاي موفقيت مي‌شود، افزود: ابعاد پيام سال جاري تنها براي دستگاه‌هاي اجرايي نيست، بلكه تمام دستگاه‌هاي نظام بايد در راستاي اين پيام تلاش كنند.

وي ارزش هر ملت را تلاش متراكم آن خواند و تصريح كرد: همت بايد بسيار بلند باشد و آينده روشن نسل‌هاي ما در دست همت و كار مضاعف است.

در اين مراسم فرماندار رضوانشهر از تعامل و همكاري تمام اداره‌ها و نيروهاي انتظامي، راهنمايي و رانندگي و سپاه شهرستان براي خدمات‌رساني به مهمانان نوروزي قدرداني كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.